Wednesday, October 1, 2014

kata bijak motivasi bahasa inggris terbaru 2014

Dalam hidup kadang kita juga butuh motivasi. Terutama untuk bisa terus melangkah maju. Bener nggak. Nah untuk itu, admin punya nih beberapa koleksinya. Khusunya koleksi untuk kata bijak motivasi bahasa inggris terbaru 2014. Mau tau apa aja? Simak ke bawah langsung aja deh guys....

  • “The most painful thing is losing yourself in the process of loving someone too much, and forgetting that you are special too.”
    — Ernest Hemingway, Men Without Women
  • “Memories are bullets.
    Some whiz by and only spook you.
    Others tear you open and leave you in pieces.”
    — Richard Kadrey, Kill the Dead
  • “there are worse things than being alone, but it often takes decades to realize this and most often when you do, it’s too late and there’s nothing worse than too late”
    — Charles Bukowski
  • “You can’t measure the mutual affection of two human beings by the number of words they exchange.”
    — Milan Kundera
  • “My best testimonies are from the times I thought I couldn’t survive.”
    — Tanya R. Liverman
  • “Every man is two men;
    one is awake in the darkness,
    the other asleep in the light.”
    — Kahlil Gibran, Sand and Foam
  • “It is better to burn than to disappear.”
    — Albert Camus, The Stranger
  • “To die is nothing, but to live with purpose and integrity, that’s something.”
    — Elle Newmark

Tuh keren keren kan kata kata bijak nya? Untuk urusan motivasi dan quote yang keren, admin emang lebih demen yang bahasa inggris. Soalnya kebanyakan ngena and pas mantab. #apabangetnihbahasa. Oke deh, kapan kapan ntar admin muncul lagi dengan aneka kata motivasi terbaru lainnya ya guys, Semoga bermanfaat.